Σελίδες

Ο κόσμος των ονείρων.

 Οι επιθυμίες εξουδετερώθηκαν

απαιτώντας λύτρωση στην ιερή φωτιά.

Ο Φοίνικας ανεβαίνει από τις στάχτες

το δέρμα μου φωνάζει επίμονα να αποσυντεθεί

στην τελετουργική πυρά της λαγνείας.

Θέλω να κραυγάζω τόσο δυνατά 

μέχρι να χαθεί η φωνή μου στο σύμπαν.

Θέλω να κλείσω τα μάτια μου 

μέχρι να χαθώ στον κόσμο των ονείρων.

Η πραγματικότητα με τρομάζει, 

αλλά την προσκαλώ να παίξει κρυφτό.

Κατά καιρούς κάποια ελπίδα 

διασχίζει το δρόμο μου

και σκέφτομαι ότι 

την έπιασα στο χέρι μου

βλέπω μόνο τις γραμμές των χεριών μου

και τα ίχνη του χρόνου, 

που καθώς ρέει 

αυλακώνει με ρυτίδες έκφρασης το πρόσωπό μου.

Τερματικές κλήσεις στο ασυνείδητο,

υπόκεινται σε διεφθαρμένη ύλη

φώναξα δυνατά και ένιωσα τον πόνο

και άκουσα την ηχώ της σιωπηλής,

αλλά βαθιάς κραυγής

που έσκισε την ουσία μου.