Σελίδες

Η θέληση του κάρμα.

 Μου έχουν πει όχι, ότι αυτό δεν είναι κάρμα, ότι όλα όσα μου έχουν συμβεί είναι..

Τέλος πάντων, αυτό δεν είναι κάρμα, αλλά νιώθω ότι αυτό είναι το τέλος της τραγικής κωμωδίας, ότι από εδώ και πέρα όλα θα πάρουν άλλη κατεύθυνση γιατί επιτέλους μαθαίνω να έχω την εσωτερική μου πυξίδα, αυτή που τα έκανε μαντάρα με βάση τις εσωστρεφείς γονεϊκές προβολές χωρίς μάσημα. Ξέρετε αυτή την ασφυκτική αίσθηση επειδή ο λαιμός σας έχει γεμίσει με ξηρά μπισκότα και σχηματίζεται μια πάστα που ούτε ανεβαίνει ούτε πέφτει;


Λοιπόν, αυτό είναι το ίδιο συναίσθημα που είχα, ότι δεν έμπαινα ή έβγαινα πια. Δεν είμαι τρελός, δεν είμαι υπερβολικός, δεν είμαι σχιζοφρενής, δεν είμαι διχασμένος, δεν είμαι χωρισμένος ή μπερδεμένος. Αν αισθάνομαι κάτι, το νιώθω και αυτό είναι, τότε υπάρχει το τράβηγμα του νήματος μέχρι να φτάσω στην προέλευση των κακών, αλλά πόση ζημιά έχω προκαλέσει στον εαυτό μου επειδή διδάχθηκα, ασυνείδητα, να μην επικυρώνω τα συναισθήματά μου; Και μετά οι ζογκλέρ με τα πολλαπλά σετ φώτων και χρωμάτων τους και εγώ χειροκροτούσα την παράσταση μέχρι που ο αριθμός πήγε στραβά. Γαμώτο. Τώρα γελάω, αλλά δεν το βρίσκω αστείο.


Ένα άλλο πράγμα που έχω συνειδητοποιήσει τον τελευταίο καιρό είναι ότι το επιβεβαιώνω, είμαι ένα συναισθηματικό σφουγγάρι. Οριστική. Από τότε που ξεμπλοκαρίστηκε και ακόμα καθαρίζω, το αισθητηριακό κανάλι που συνδέει το πάνω μέρος του σώματος με τα έντερα, άλλαξε τη ζωή μου.


Θυμάμαι ότι «πρέπει να το βάλεις κάτω στο σώμα» μου έλεγε η ψυχολόγος από την οθόνη του υπολογιστή της. Τι στο διάολο σημαίνει να «το φέρεις κάτω στο σώμα»; Ξεκινώ με τα μάντρα της νέας εποχής που τόσο χαρούμενα υπερασπιζόμαστε σαν να ξέρουμε τι σημαίνουν και δεν έχουμε ιδέα ή έχουμε καταφέρει μόνο να ρίξουμε μια ματιά σε ό, τι είναι και είμαστε ήδη ειδικοί. Γαμώτο, είμαι τόσο τσαντισμένος.


Δεν θέλω να πω αντίο στη χρονιά με κακή διάθεση, οπότε θα σταματήσω να σκέφτομαι και απλά θα είμαι ευγνώμων για αυτό που έπρεπε να ζήσω, γιατί διαφορετικά δεν θα ήμουν με τους ανθρώπους που με συνοδεύουν τώρα και δεν θα ήμουν ο ίδιος.


Αύριο τα καλά ψηφίσματα για το 2024, γιατί κανένα από τα 2023 δεν έχει μείνει όρθιο.


Παρεμπιπτόντως, κάθισα ήδη πρόσωπο με πρόσωπο με το σύμπαν και είχα μια σοβαρή συζήτηση: "Μην με στείλετε σε πιο ανισόρροπη, το έχω ήδη πιάσει, αν πρέπει να στείλετε κάποιον που είναι ένα ον φωτός που έχει ήδη γεμίσει την ποσόστωση του σκότους, ειλικρινά, εγώ".


Αυτή τη στιγμή είμαι καλά έτσι, κάποιοι θα πουν ότι δεν θέλω να φύγω από τη ζώνη άνεσής μου... Comfort Τι είναι αυτό Υπάρχει μόνο ποιος και γιατί. Το πώς, το πού, το τι και γιατί αφήνω στο σύμπαν.